גוגל מפתיעה: תפסיק לקרוא את המיילים של משתמשי ג'ימייל

Themarker, בלומברג, 23.06.17

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל

החברה הודיעה כי תפסיק לסרוק את המיילים של המשתמשים ולשים להם מודעות בהתאם. הסיבה: אי שביעות רצון בקרב הלקוחות העסקיים

אלפבית, חברת האם של גוגל, מוכרת חבילה של תוכנה משרדית הנקראת ג'י סויט, ומתחרה עםמיקרוסופט, מובילת השוק בתחום. האנשים שמשלמים עבור הג'ימייל לא עוברים סקירה של תוכני המיילים כמו אלה המשתמשים בגרסה החינמית, אבל חלק מהלקוחות העסקיים נותרו מבולבלים לנוכח ההפרדה והמשמעויות שלה מבחינת פרטיות – טוענת דיאן גרין, סגנית בכירה בגוגל לתחום הענן.

מודעות ימשיכו להופיע בגרסה החינמית של ג'ימייל, אבל הן יותאמו למידע האישי שגוגל כבר אספה על המשתמש בעבר, למשל ביוטיוב, ולא בעקבות סריקת המיילים שלו.

לכתבה

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: