"פרה מטומטמת, חזירה": מוכרת ב-H&M הועלבה בוואטסאפ – ותובעת

Nana10, עם גיא לרר, 27.04.17

תכתובת וואטסאפ בין שני מנהלי משמרת ב-H&M שהובילה לתביעה

תכתובת וואטסאפ בין שני מנהלי משמרת ב-H&M שהובילה לתביעה   צילום: חדשות 10

א', מוכרת בסניף של רשת H&M בראשון לציון, נחשפה במקרה לתכתובת בין שני מנהלי משמרת בסניף בה הם מקללים אותה – והגישה תביעה נגד החברה. התקדים שיגרום לכם לשקול מילים

אחת המוכרות תובעת את הרשת בגלל ששני מוכרים אחרים העליבו אותה בשיחות וואטסאפ, שהופיעו על צגי המסכים. הסיפור מעלה את השאלה המעניינת: האם אנחנו צריכים להיזהר מתביעות דיבה גם כשאנחנו מטנפים על אנשים באופן פרטי?

אותה עובדת שנפגעה עמוקות פנתה למנהלת הסניף, סיפרה שהיא "שלושה ימים במיטה בוכה וממוטטת". המנהלת טענה כי משמעתית היא טיפלה בזה: "שני המוכרים הם עובדים ותיקים, יש להם הרבה נקודות זכות בחברה, ואנחנו לא מפטרים כזה מהיר. אל תשכחי שאני גם רוצה שתישארי".

לאחר מכן היא שכרה עורך דין ושלחה מכתב התראה לחברת H&M, בטענה לשמנופוביה. עורך דינה, גיא אופיר: "אי אפשר לקבל התנהגות ש-H&M אומרים לעובדת 'הוטרדת מינית, את יכולה להתפטר או לסניף אחר'. בדיוק על אותו משקל לא מקובל ולא יעלה על הדעת שבהערות כמו שמנופוביה יגידו לעובדים לעבור סניף. את העובדים האחרים צריך להעביר סניף או לפטר אותם".

לכתבה ולווידאו

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: