בכיר בפייסבוק: ייתכן שנשלב פרסומות במסנג'ר

Themarker, אריאלה גויכמן, 12.04.17

אפליקציית פייסבוק

אפליקציית פייסבוק

רגע מבצעת החברה פיילוט על קבוצת משתמשים קטנה באוסטרליה ותאילנד ■ דיוויד מרקוס, מנהל חטיבת מסרים בפייסבוק: אנחנו לא הולכים לגזור נתח מתשלומים, נמשיך להתמקד בפרסומות

פייסבוק תשלב פרסומות באפליקציית המסרים המיידיים מסנג'ר – כך רומז בכיר בחברה בראיון לאתר Recode. ענקית הטכנולוגיה החלה בפיילוט של הנושא לפני כחודשיים, ונראה שהמסקנות הראשוניות הן חיוביות. דיוויד מרקוס, מנהל חטיבת מסרים בפייסבוק ולשעבר נשיא פייפאל, אמר בראיון שפורסם השבוע: “אנחנו לא הולכים לגזור נתח מתשלומים. הדבר היחיד שאנחנו עושים באופן מסורתי, ומשמש אותנו בצורה הגונה הוא פרסומות. לכן אנו נמשיך להתמקד בזה".

צ'ודנובסקי הוסיף ואמר כי בחברה מודעים לכך שזהו פורמט שונה מהפיד של פייסבוק, ופרטי יותר, על כן הם בוחנים זאת על מנת להיות בטוחים כי פרטיותם של המשתמשים לא תופר בשום דרך. מהראיון עם צ'ודנובסקי עלה כי המפרסמים יוכלו לפלח את המשתמשים על פי מידע קיים, ולא על פי תוכן השיחות בהן הם ישתתפו.

השינוי המשמעותי ביותר שהטמיעה בתוכה האפליקציה הוא שילוב הבוטים שברוב העולם מאפשרים גם ביצוע רכישות ללא צורך לעזוב את האפליקציה (אפשרות זו לא קיימת כרגע בישראל), אך נכון לעכשיו היא לא גובה הכנסות בעבור שימוש זה.

על פי הדו"ח הרבעוני האחרון שפירסמה פייסבוק לפני כחודשיים, ההכנסות מפרסום זינקו ב-53% ברבעון הרביעי של 2016, והסתכמו ב-8.63 מיליארד דולר, כשבסך הכל הכניסה החברה 27 מיליארד דולר מפרסומות לאורך כל השנה. בפייסבוק ישנם כיום כ-5 מיליון מפרסמים בפייסבוק, כ-65 מיליון עסקים פתחו בה דף עסקי וכ-8 מיליון עסקים מקיימים פרופיל רשמי באינסטגרם.

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: