פשרה בייצוגית נגד שופרסל בנוגע להנחה בקניית מוצרים באינטרנט

Sponser, מערכת, 05.10.16

איציק אברכהן, מנכל שופרסל<br>קרדיט: סיון פרג'

איציק אברכהן, מנכל שופרסל
קרדיט: סיון פרג'

במסגרת הפשרה, הרשת תשיב ללקוחות שניתנה להם הנחה נמוכה מזו שהוצגה באתר האינטרנט את מלוא סכום ההנחה, בהיקף כולל של כ-110 אלף ש"ח, ותשלם גמול למבקש ושכ"ט זניחים

לטענת המבקש, מבצעים מסוימים שפורסמו באתר האינטרנט של החברה, שונו ולא סופקו במחיר שהוצג בסיום הקניה ולפיכך, סכום התשלום בו חויב בפועל כרטיס האשראי שלו גבוה מסכום הקניה שהוצג לו בסיום הקניה באתר האינטרנט. בבקשה לאישור נטען, כי למבקש נגרם נזק בגובה 31.2 ש"ח, וכי בסך הכל נגרמו לכל חברי קבוצת התובעים הנטענת נזקים בסכום כולל של 67,475,000 ש"ח.
לפני כשבוע ניתן פסק דין, לפיו אישר בית המשפט את הסכם הפשרה שהוגש על-ידי הצדדים. במסגרת הפשרה, שופרסל תשיב ללקוחות שניתנה להם הנחה נמוכה מזו שהוצגה באתר האינטרנט, את מלוא סכום ההנחה, בהיקף כולל של כ-110,000 ש"ח, וכן תשלם גמול למבקש ושכ"ט עו"ד לב"כ בסכומים זניחים.

לכתבה

 

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: