תבעה את ישראייר: המייל שלכם פגע בי בזדון

Ynet, עו"ד גיא אבני, 23.08.16

צילום: e*m company / P. Masclet

ארכיון
צילום: e*m company / P. Masclet
עובדת פוטרה בגין עבירת משמעת שביצעה בחופשה. לאחר מכן שלח המנהל שלה הסבר על האירוע לשאר העובדים. בית הדין קבע: היא תפוצה ב-27 אלף ש'
בתגובה טענו המנהל והחברה שהודעת הדוא"ל לא הייתה לשון הרע אלא "גינוי הכרחי" של מעשים חמורים, ונועדה לעצור את התסיסה שנוצרה בקרב העובדים סביב פיטורי התובעת. לדבריהם ההודעה נשלחה בתום לב, במטרה לחדד את נורמות ההתנהגות במקום העבודה.
בעדויות שהובאו מטעם ישראייר סופר כי נציגי המלונות "הרודס" ו"דן" מסרו כי התובעת דרשה מהם להכניס אותה ואת חברותיה לבריכות, אולם נציגים אלה לא זומנו להעיד על כך. 

השופטת רוית צדיק הבהירה כי בהיעדר עדות מטעם נציגי המלונות, לא הוכח שהתובעת התנהגה באופן בלתי ראוי. כמו כן, ישראייר לא הצליחה להוכיח שפיטוריה גרמו לתסיסה בקרב העובדים באופן שהצדיק את פרסום פיטוריה בתפוצה רחבה.

נקבע שהנתבעים פעלו בחוסר תום לב ובניגוד לחובתם כמעסיקים לשמור על כבודה של התובעת ולהקפיד על מידתיות וסבירות בעת סיום יחסי העבודה. 

עם זאת, השופטת הבהירה כי התרשמה שהודעת הדוא"ל נוסחה כך מתוך רשלנות ולא בכוונת זדון, וכי פורסמה בקרב מצומצם של עובדים, ועל כן פסקה לתובעת פיצוי נמוך בהרבה ממה שתבעה. בסופו של דבר חויבו הנתבעים לשלם לה פיצוי של 27 אלף שקל ו-6,000 שקל עבור שכר טרחת עו"ד.

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: