"מיקרוסופט פיתחה טכנולוגיה היכולה לקרוא בתוך קהל עצום הבעות פנים ולנתח רגשות בזמן אמת"

Roter, כותרות הסקופים, 05.08.16

צילום: Ian Waldie/Getty Images

"חטיבת המחקר של מיקרוסופט שהתמקדה בקומת ה -21 של מלון קומות בקליבלנד שהיה גדוש בפעילי פוליטיים של המועמד הציגה טכנולוגיה שתוכל לקרוא כל הבעת פנים בתוך קהל עצום, לנתח את רגשות הקהל, והמסכנות ידווחו בזמן אמת. בפוסט בבלוג בנובמבר מיקרוסופט הודיעה כי הניתוח הרגשי יכול לזהות 'כעס, בוז, פחד, גועל, אושר, אדישות, עצב או הפתעה"

"תחת הכותרת "תובנה Crowd זמן אמת," מצלמה קטנה סרקה את החדר, בעוד צג המוצג בתמונה שצילמה כל חמש שניות העבירה נתונים מבוארים לכל פרצוף עם מספר סידורי מוקצה, מין, גיל משוער, ורגשות שזוהו, והבעת הפנים. 'כשניגשתי 'למכונה' הנקראת "b2ff" היא זיהתה אותי כזכר בן 23 ' אומר הכתב

שימוש בטכנולוגיית זיהוי פנים וזיהוי פרצופים לפי שם אכן נעשתה בעבר על ידי רשויות אכיפת החוק.אך הטכנולוגיה שנויה במחלוקת עד כדי כך שבשנת 2013, גוגל ניסתה לאסור את השימוש באפליקציות זיהוי פנים שלה. אך 'תובנה Crowd זמן אמת' אינה יכולה לזהות לפי שם,אך התצוגה הפגינה יכולת שבאמצעותה הפרידה בין מספר פרצופים הכוללים שזיהתה, ונתנה להם מספרים סידוריים ייחודיים"

"מיקרוסופט אימצה באופן מסורתי הצטרפות למדיניות זיהוי פנים, הדורש הסכמה של המשתמשים לאחסון תמונה של הפנים שלהם. אלווארו בדויה, פרופסור מבית הספר למשפטים בג'ורג'טאון ומומחה לפרטיות וזיהוי פנים אומר, 'מיקרוסופט מנסה לעשות את הדבר הנכון', אבל הוא ציין כי הוא מותיר מספר שאלות לא פתורות ומדאיגות"

ולהמשך קריאת הכתבה:

https://theintercept.com/2016/08/04/microsoft-pitches-technology-that-can-read-facial-expressions-at-political-rallies/

לכתבה

Advertisements
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: