"עשו שיימינג": תיק נגד בעל פאב מבאר שבע החשוד באונס נסגר מחוסר ראיות

Walla, יניר יגנה, 02.08.16

פאב נסגר בב"ש לאחר שהבעלים נעצר בחשד שאנס מבלה במקום, אפריל 2016 (יח"צ , יניר יגנה, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei)

הפאב לאחר שנסגר בשל החשדות (צילום: יניר יגנה, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei)

הפרקליטות החליטה לסגור את התיק בעניינם של בעל פאב המנצ'ילה בבאר שבע דרור חי ושל נער בן 16, שנחשדו באונס בת 17. "בצעד פזיז מישהי מתלוננת וישר כל מדינת ישראל יודעת. חרב עליי עולמי", אמר חי

חי ציין כי נפגע בצורה חמורה. "קשה לי להגיד את זה, אבל בכל פעם שיש לי הזדמנות לברוח מהמדינה שהרגשתי שהיא שלי אני בורח, ולא רוצה להתקרב לפה. עשו לי 'טררם' אחד גדול ושיימינג. הכול קרה בבת אחת ולא חשבו על צו איסור פרסום". חי ביקש להבהיר כי הוא "אדם נורמטיבי מן השורה". לדבריו, "בצעד פזיז מישהי מתלוננת וישר כל מדינת ישראל יודעת. חרב עליי עולמי מה שנקרא".

לכתבה ולווידאו

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

