נערה כבת 16 מהצפון נעצרה לאחר שכתבה בפייסבוק "אני רוצה להיות שהידית ואמא שלי תבכה עליי"

Rotter, כותרות הסקופים-טום, 22.07.16

דוברות המשטרה (צפון):

נערה כבת 16 מצפון הארץ, נעצרה ביום 19.7.16 לאחר שכתבה בפייסבוק "אני רוצה להיות שהידית ואמא שלי תבכה עליי".

היום הוגשה הצהרת תובע ובקשה להארכת מעצרה של הקטינה. בית המשפט השלום בנצרת נעתר לבקשה והאריך את מעצרה עד ליום ראשון הקרוב. במועד זה, פרקליטות צפון צפויה להגיש כתב אישום.

מהיחידה החוקרת נמסר: עלינו על התבטאות של צעירה אשר עשויה להתפרש ככוונה לביצוע פעילות פח"ע ומייד איתרנו אותה והקפצנו את הכוחות שעצרו אותה בביתה.

אני שמחה שהארוע הסתיים ללא נפגעים ובכלל זה שהנערה עצמה לא נפגעה.

מדובר פעמים רבות בח'ברה צעירים שסובלים כמו נערים ונערות רבים מהתקופה המבלבלת של גיל ההתבגרות ומחליטים בגלל רגשי נחיתות או מצוקה נפשיות לבצע מעשה קיצוני שיוכיח לעצמם ולסביבה כי הם "גיבורים",

לכך תורמת גם ההסתה הקיימת בערוצי התקשורת אשר קוראת לצעירים לבצע פיגועים ומציגה את המבצעים באופן הירואי. מיקרים אלו, אם לא מסוכלים מבעוד מועד, מסתיימים פעמים רבות בפגיעה פחדנית וחסרת הבחנה באזרחים חסרי הגנה, כמו גם, פגיעה בבני הנוער עצמם אשר נפצעים באורח קשה ואף נהרגים בעת ניטרולם על ידי כוחות הבטחון.

לפוסט

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

