בכירים בשוק האינטרנט: בעיית החיובים הכפולים מתגברת

Globes, גד פרץ, 14.06.16

שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.

שם: אינטרנט עם ערך מוסף.          קרדיט: שאטרסטוק.

משרד התקשורת: הלקוחות צריכים לדעת שעליהם להתנתק מספק האינטרנט הקודם ושהתחברות לספק חדש אינה מבטלת ההתקשרות עם הספק הישן

מקורות בשוק האינטרנט מדווחים על בעיה צרכנית קשה שהולכת ומתעצמת: חיובים כפולים של לקוחות כתוצאה מאי-ניתוק בעת מעברים בין ספקיות האינטרנט.

על-פי מקורות שונים, מדובר על אלפי לקוחות – ויש הטוענים כי אף למעלה מכך – של לקוחות שעוברים למודל של שוק סיטונאי (ספק פלוס תשתית) ומוצאים את עצמם מחויבים על-ידי שני ספקי אינטרנט, גם כאשר פנו וביקשו ניתוק, וגם משום ששכחו לפנות ולבקש ניתוק.

ממשרד התקשורת נמסר בתגובה: "הבעיה מוכרת וידועה. ראשית, המנוי צריך להיות אחראי על מעשיו והתחייבויותיו ולזכור שמעבר לספק אחר אינה מבטלת את ההתקשרות עם הספק הקודם, ועליו לבצע ניתוק מהספק הקודם. המשרד בוחן בימים אלה סוגיה זו של מעבר בין ספקים, לרבות עניין זה.

"עם זאת, במסגרת השוק הסיטונאי יכול ספק השירות לייצג את המנוי מול בזק ולוודא שההתקשרות הקודמת שהייתה לו תתבטל. לאחרונה הודענו לספקי השירות (ISP) כי עליהם לנתק השירות ולהפסיק לחייב מנויים שעברו לדוגמה משוק סיטונאי לבאנדל הפוך, וזאת לאחר מתן ייפוי-כוח של המנוי לחברת בזק לייצג אותו".

לכתבה

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: