פייסבוק וגוגל אחראיות ל76% מהפרסום באינטרנט

Rotter, כותרות הסקופים, 08.06.16

דוח שנתי שנערך ע"י האנאליסטית מארי מיקר ונחשב למהימן ומשפיע בתחום מספק כמה תובנות מעניינות מאוד בנוגע להרגלי שימוש ומגמות באינטרנט:

פייסבוק עם גידול של 59% מ2014 ל2015 מובילה על גוגל עם גידול של 18% וכל היתר עם גידול של 13% בלבד.
פלטפורמה שאין לה מאסות של דאטה על הגולשים ושתאפשר מיקוד הפרסום לצרכי הגולש תתקשה להתחרות.

לכולם נמאס מהבאנרים – חוסמי פרסומות Ad Blockers
בגידול של 94% לעומת שנה שעברה כשהגידול המאסיבי ביותר שלהם הוא בהודו ובסין

גם הוידאו נמצא בסכנה כשפרסומות שעשויות רע גורמות לגולשים להשתיק אותם, לשנוא את המותג המפרסם ולהשתמש יותר בתוכנות לחסימת פרסומות.
המפרסמים חייבים ללמוד לעשות פרסום יותר משעשע, מבדר, מהנה ופחות חודרני אם הם רוצים להישאר רלוונטים.
אנשים משתפים יותר ויותר תמונות עם גידול חד בסנאפצ'אט השנה.

לכתבה

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: