הדוקר מתל אביב כתב בפייסבוק: "אני רוצה למות כשהיד"

Walla, עמית מאיר, 31.05.15

תמונות שפרסם עומר אל-עבושי, המחבל מפיגוע הדקירה בתל אביב ב-30 במאי (צילום מסך , מתוך פייסבוק)

ביקש להיקבר לצד חברו שנהרג בתאונת דרכים. אל-עבושי (צילום מסך מתוך פייסבוק)

שעות לפני שדקר חייל בן 19 ופצע אותו באורח קל, כתב עומר אל-עבושי: "האל הרחום, קבל את מות הקדושים שלי". אל-עבושי, תושב סלפית שנעצר והועבר לחקירת שב"כ, כתב: "זכרו אותי ואל תשכחו"

"האל הרחום, קבל את מות הקדושים שלי למען אללה" – כך כתב אתמול (שני) בבוקר בדף הפייסבוק שלו עומר אל-עבושי, החשוד בדקירת חייל בן 19 הערב בתל אביב. עוד כתב אל-עבושי: "אני רוצה למות. כל מי ששגיתי במעשיי כלפיו, סלחו לי. משפחתי וחבריי, זכרו אותי ואל תשכחו אותי".

מחקירת כוחות הביטחון עולה כי אל-עבושי, בן 19 מסלפית שמדרום לשכם, שהה בישראל באופן בלתי-חוקי. על פי החשד, הוא דקר את החייל, תושב תל אביב, באמצעות מברג ופצע אותו באורח קל. הוא נעצר זמן קצר לאחר מכן והועבר לחקירת המשטרה ושב"כ.

לכתבה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

