נערה הטוענת שנפגעה מאליאור גיל: "שהצדק ייצא לאור"

Maariv, חדשות, 16.03.16

אונס, הטרדה. (צילום:אינגאימג)

דנה ספקטור ורן שריג שוחחו ב"רדיו ללא הפסקה" עם נערה בת 19, שלפי דבריה נוצלה מינית לכאורה לפני שלוש שנים על ידי איש התקשורת החשוד. "הייתי בתקופה אפלה בחיים והיה לו קל, הוא היה מאוד כוחני"

"התכתבנו תקופה קצרה עד שנפגשנו. נפגשנו ליד הבית שלי, ממש מתחת לבית שלי", הדגישה מיכל, "זה היה באמצע הלילה, לא היה לי איך ללכת לשום מקום. הוא הגיע מהעבודה או משהו, לא ידעתי איפה הוא עובד, לא ידעתי אפילו איך קוראים לו. לא הייתי מודעת, הייתי באשפוזים, לא ידעתי מה שקרה בחדשות, או לא יודעת מה. זה היה מאוד מאוד מפוקפק ואני בטוחה שכל אחת אחרת תוכל להעיד עד כמה מפוקפק זה היה. לא רק בגלל הגיל או הסיטואציה, פשוט, הבן אדם צריך לעשות עם עצמו חשבון נפש".

"הוא היה מאוד כוחני", ציינה מיכל, "בהתחלה באמת דיברנו יפה, כמו אנשים מבוגרים. אני לא רוצה להרחיב על מה שהיה שם. חשוב לי להדגיש שהבנות האלה, ואני מכירה עוד בנות שנפגשו איתו, הן היו במצב נפשי כל כך עדין, שאין פה בכלל ספק מה היה מוסרי ומה לא, בין אם אפשר לטעון שהייתה להן נטייה להרס עצמי או שהן בחרו להיפגש איתו. תמיד בפרשות כאלה אנשים מוצאים כל מיני טיעונים הזויים לתת כאילו זה בסדר".

לסיכום אמרה: "אני לא שונאת אותו, אין לי שנאה. זה היה לפני שלוש שנים. אני לא מפחדת מהרגע שאצטרך להתעמת איתו. אני חושבת שהוא בן אדם בוגר, שיכול לקחת אחריות על המעשים שלו. זו הייתה תופעה מספיק רחבה. כולם עכשיו יודעים על מה מדובר. אני חושבת שבאמת הצדק ייצא פה לאור ואני לא מפחדת". ספקטור שאלה מה יש לה להגיד לגברים מבוגרים שמעוניינים במגע מיני עם בנות 16, ומיכל השיבה: "אשפוז, לאשפז אותם".

לכתבה ולהקלטה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

