6.5 מיליארד שקלים: זינוק ברכישות מהאינטרנט ב-2015

Glz, תומר ורון, 10.02.16

מה עושים עם יוקר המחיה? אתרי הקניות הפכו למפלט עבור הישראלי החסכן, שקנה בשנה החולפת מוצרים במיליארדים דרך הרשת. כל הנתונים בבדיקת גלצ, מגאדג'טים ועד מכוניות – הקניות של הישראלים ברשת

נתוני שלוש חברות האשראי – לאומי קארד, כאל וישראכרט מצביעים על זינוק במספר הלקוחות שרכשו באתרים בחו"ל, ביותר משלושה מיליון ישראלים. לקוח ממוצע אגב, עשה יותר מ-13 רכישות כאלו.

סמנכ"לית שיווק בלאומי קארד, ורדית גוונדטר, הסבירה שמלבד המגוון האדיר של המוצרים, זו הדרך שלנו לברוח מיוקר המחיה: "האינטרנט הפך לקניון וירטואלי בינלאומי שמאפשר לצרכנים להרחיב את אפשרויות הקנייה שלהם".

"לקוחות ישראלים אוהבים לקנות באתרים בחו"ל קודם כל בגלל המחיר. גם בדיגיטל אנשים מחפשים מבצעים ומחירים מיוחדים – שייתנו להם את התחושה שהם ניצחו את השיטה".

"שינוי נוסף ניכר בכך שבעבר הצרכן הישראלי קנה בעיקר גאדג'טים, וכיום כבר לא מפחדים לקנות מוצרים יקרים יותר כגון מצלמות מחשבים וטלפונים", העידה סמנכ"לית השיווק.

לכתבה

Advertisements
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: