לקראת הכנס של עמותת אשנ"ב ב-11 בינואר

Softnews, מערכת, 04.01.16

סקר – אתרי החדשות איבדו פופולריות אל מול הרשתות החברתיות

לקראת הכנס של עמותת אשנ"ב ב-11 בינואר בשעה 16:30 בקמפוס גוגל ת"א ועוסק בתפיסות ובהרגלי הגלישה לצורכי פנאי במקומות עבודה  (WILB)  עלו מספר נתונים בסקר.

הסקר הינו פיילוט המהווה בסיס למחקר רחב ומקיף בתחום ה-WILB  וכלל כ-50 עובדים ומנהלים. אין ספק כי מדובר בתופעה ההולכת וצוברת ממדים והארגון ומנהליו לא ממש יודעים כיצד להתמודד עם התופעה.

הנתונים מצביעים על כך כי למעלה ממחצית המשיבים גולשים למעלה משעה שלא לצרכי עבודה. מרביתם נוהגים לגלוש ברשתות החברתיות (33%), אחריהן, אתרי חדשות (24%) ולאחריהם אתרים הקשורים לסידורים אישיים (17%) ומנועי חיפוש למידע כללי (14%).

מחקר הפיילוט שנערך לקראת כנס החורף של עמותת אשנ"ב מחזק את הטענות כי יש מקום לערוך מחקר עומק בתחום אשר יבחן סוגיות נוספות  שבין  הקשר בין שביעות רצון עובד לבין מאפייני ה-WILB  שלו, הקשר בין WILB  לבין אפקטיביות הארגון, תפיסות העובד ביחס לתופעת ה-WILD  אל מול תפיסת הארגון, משמעות ה-WILB  כפסק זמן חיוני בזמן העבודה ומשמעותו בעבור הארגון וכדומה… רוצים לשמוע עוד?

אתם מוזמנים להגיע אל כנס החורף הקרוב של אשנ"ב אשר יעסוק בשאלות הנוגעות לתופעת ה-WILB בארגון, לסוגית הטשטוש בין העבודה לפנאי המאפיינת את זמננו ועוד.

לכתבה

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: