גדי גילאון, מוביסק: "האינטרנט של הדברים ייצור סיוט לארגונים"

Pc, יניב הלפרין, 15.10.15

גדי גילאון, מוביסק: "האינטרנט של הדברים ייצור סיוט לארגונים"

"הפיכת הארגון לדיגיטלי זו לא אופציה אלא חובה; ארגונים צריכים לעשות זאת מאחר שזה טוב לעולם העסקים", אמר גילאון, היו"ר והמייסד של מוביסק

"עולם האינטרנט של הדברים לא הולך להיות פשוט לארגונים, הוא ייצור להם סיוט. עם זאת, ארגונים חייבים להיכנס לאינטרנט של הדברים ול-Big Data, לא מאחר שאלה מילות באזזז אלא מתוך הבנה שזה טוב לעסקים", אמר גדי גילאון, היו"ר והבעלים של מוביסק. לדבריו, "על המנמ"רים להפסיק לראות את עצמם כאנשים טכנולוגיים בלבד אלא גם כמביאי ערך עסקי".

גילאון ציין כי "כ-20% מהפעילות של הארגונים מתבצעת במובייל, בתנועה, והנתון עומד לעלות בחמש השנים הבאות ל-30%. האינטרנט של הדברים מתחיל לייצר ים של נתונים וצריך לעשות איתו משהו נכון, כדי להצדיק את ההשקעות. ל-BI ולאינטרנט של הדברים יש רק מטרה אחת: להביא כסף לארגון. להתחיל לייצר מודלים חדשים, אמיתיים, שיניבו כסף".

מהם החסמים?

הוא מנה כמה חסמים שעומדים בפני היישום של מה שהוא מציע. אחד מהם הוא התקנים: "זה חסם גדול מאוד, שכן ארגונים לא עובדים לפי תקנים אחידים. "אבטחת המידע ושאלת הפרטיות מהוות חסמים נוספים. המידע זורם באינטרנט בהיקפים גדולים מאוד וחייבים לתת לזה מענה אבטחתי. לא בטוח שהוא תמיד קיים ובכל מקרה – זה לא פשוט". רכיב נוסף ברשימת החסמים הוא כלי הפיתוח האנליטיים. לדבריו, "ארגון חייב שיהיו לו כלים אנליטיים ברמות שונות. ארגונים רוצים הפעלה של מערכות אינטרנט של הדברים ו-Big Data באופן אוטומטי – רוצים שזה יקרה ויקרה עכשיו. צריך לעשות את זה בכל מכשיר, בכל מקום ובכל רוחב פס.

לכתבה

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: