פייסבוק מפתחת פיד נפרד, לתכני שופינג בלבד

Calcalist, נמרוד צוק, 13.10.15

מחריבה את שירותיה למפרסמים. פייסבוק
מחריבה את שירותיה למפרסמים. פייסבוק

הרשת החברתית בוחנת שני כלים חדשים שישמחו את המפרסמים והמשווקים – ועשויים להעיק על המשתמש: הראשון הוא פיד סלקטיבי שמציג רק פוסטים מעמודים שמשווקים מוצרים והשני – סוג חדש של פרסומות בולטות, מהן ניתן לקנות מוצרים ישירות

פייסבוק בוחנת שני כלים חדשים שנועדו לאפשר למפרסמים להגדיל את היקף המכירות שלהם דרך הרשת החברתית: פיד סלקטיבי לתכני שופינג וסוג חדש של מודעת מובייל, שנפתחת לחלון מכירה על מסך מלא. שני הפיצ'רים נבחנים בשלב זה על קבוצה מצומצמת של משתמשים.

פיד השופינג מופיע ברשימת המועדפים באפקליציית המובייל, כאשר ההקלקה עליו תציג את רשימת הפוסטים המסחריים האחרונים מדפי פייסבוק שרלוונטיים לפרופיל המשתמש, המפעילים חנות וירטואלית כחלק מהדף.

הפיצ'ר השני, המכונה פייסבוק Canvas, הוא סוג חדש של כלי פרסומי שנראה בשלב הגלילה כמודעה רגילה, אבל כאשר מקליקים עליו הוא נפתח למסך מלא בו יכול מפרסם לאפשר למשתמש בחירה בין וריאציות שונות של המוצר, בין צבעים שונים (במקרה של רכישת בגדים) ואפשרויות שונות להתאמה אישית. בסוף התהליך ניתן להזמין את המוצר ישירות מתוך פייסבוק, ללא צורך בפתיחת אתר או אפליקציה חיצוניים.

לכתבה
מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: