יוטיוב מנסה להפוך את הסרטונים המוצגים בה למוכרים יותר

Pc, מערכת, 01.10.15

יוטיוב מנסה להפוך את הסרטונים המוצגים בה למוכרים יותר

לקנות, לקנות לקנות – החברה תחנוך בקרוב אמצעי פרסום חדש העונה לשם Shopping ads, וזאת בניסיון להפוך את סרטוני הווידיאו המוצגים באתר ובאפליקציה הפופולריים ליותר קורצי-קניות ● מי אמר ללכת לסופר רעב?

בקרוב מאוד תגלו שכשאתם צופים בסרטון ביוטיוב (YouTube), לא רק שעליכם להילחם בריבוי הפרסומות אלא שכעת יהיו ניסיונות המכירה אפילו דרמתיים יותר – במהלך השימוש בה תוסיף יוטיוב אפשרות שתיקח את המשתמשים ישירות אל אתרי קניות לצורך השלמת המכירה, וכמובן גם מתוך הכוונה לאפשר לגולשים רכישת מוצרים נוספים. הפורמט החדש של הפרסומות ישוחרר בגרסה ניסיונית בסתיו הנוכחי, ויופץ באופן רחב יותר במהלך החודשים הקרובים.

כבר כיום מאפשרת יוטיוב למפרסמים בה להציג קישורים לאתריהם בתוך סרטוני הפרסומות, ואולם החידוש המדובר יאפשר גם הוספת כפתור click-to-buy שיספק דרך הגעה מהירה לאתר לצורך רכישות מתוך הווידיאו עצמו.

משמעות הדבר תהיה כנראה עוד הוצאות (מיותרות?) בעבור המשתמשים המתפתים, שבמקור רק רצו לצפות בקליפ אהוב.

לכתבה

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: