סקר התנהגות צרכנים ברשת, איגוד האינטרנט 2015

Rotter, סקופים, 10.09.15

סקר חדש של איגוד האינטרנט הישראלי, שנערך לקראת ראש השנה תשע"ו, חושף את הרגלי הצריכה של הישראלים ברשת ומציף תובנות חשובות לבעלי העסקים, תובנות שיכולות לסייע להם להבין טוב יותר את הצרכן הישראלי.

בין הממצאים

* למעלה ממחצית מהישראלים (54%) ייקנו באינטרנט לקראת ראש השנה תשע"ו, ועוד כרבע (25%) ציינו שיבצעו סקר מחירים ברשת לקראת החג – אך לא יקנו.
* המחיר הזול הינו הגורם המוביל לרכישה ברשת.
* מה יחזיר את הצרכן לאתר שלכם? מחיר (61%) וניסיון טוב בעבר (47%).
* הסיבה העיקרית המונעת מאנשים לרכוש ברשת: "רוצים לראות את המוצר פיזית".
* הצרכן הישראלי אוהב לרכוש ברשת מוצרים משלימים לאלקטרוניקה (58%).
* האם הצרכן הישראלי רוכש באתרים בין-לאומיים או ישראליים? 40% רוכשים בעיקר בחו"ל, ועוד כ- 40% ציינו שרוכשים גם באתרים בארץ וגם באתרים מחו"ל באותה המידה. רק 20% רוכשים בעיקר באתרים בארץ.

לפוסט

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: