80% מהילדים בישראל- דור הווטסאפ והאינסטגרם, הולכים לחוגים; כמה זה עולה לכם?

Globes, מיכל רז-חיימוביץ, 02.09.15

חוג לבלט /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מסקר הילדים הגדול של "גלובס" ומכון שריד עולה כי ילדי דור הוואטסאפ והאינסטגרם לא רק מתמידים בחוגי ספורט, נגינה וריקוד – הם אף עושים זאת מבחירה ואפילו היו רוצים עוד חוגים ■ מהם החוגים המבוקשים – ומה המחיר?

כמעט 80% מהילדים רשומים לחוג אחד לפחות, ושיעור דומה היו רוצים להיות רשומים לחוג נוסף. למה? פשוט כי זה מעניין אותם – זו לפחות הסיבה העיקרית שהם מצביעים עליה בסקר הקטנים הגדול של "גלובס" בשיתוף מכון שריד (sarid-ins.co.il), באמצעות פאנל "סמול טוק" הנערך בקרב ילדים.

משמח לשמוע שדור המסכים מתעניין בפעילויות נוספות. 83% מבין הנשאלים השיבו כי הם הולכים לחוגים משום שזה מעניין אותם או משום שהם נהנים מהחוגים. רק שיעור זניח יחסית מנה סיבות אחרות: 5% ציינו כי הם הולכים לחוג משום שההורים מכריחים אותם, 5% ציינו כי הסיבה היא שחבריהם הולכים לחוג, ו-4% באים בגלל המדריך.

מעניין גם לגלות כי אילו הבחירה הייתה בידי הילדים, כמעט 80% מהם היו רוצים עוד חוגים. 12% היו רוצים פחות חוגים, 9% לא היו רוצים כלל.

לכתבה

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: