צפו: מה באמת מעניין את הגולשים 
החרדים באינטרנט ובמובייל?

Themarker, נתי טוקר, 14.05.15

עד לפני כמה שנים נצרך האינטרנט בסתר בחברה החרדית – והרבנים נאבקו בו במלוא עוזם ■ מאז הוא נהפך לכלי כמעט לגיטימי

שליש מהגלישה החרדית – במובייל

השטח אכן בוער. סצינת האתרים החרדיים מתרחבת בזכות אתרים חדשים. לצד זאת, החרדים — הידועים כצרכני אקטואליה כבדים — מגלים מעורבות רבה בפעילות ברשתות החברתיות כמו פייסבוק וטוויטר, ובקבוצות הווטסאפ החרדיות נערכים אינספור דיונים ארוכים. בכנס יוצגו נתונים של סימילר ווב (SimilarWeb), שלפיהם חל זינוק משמעותי במספר הביקורים החודשי לאתרים החרדיים ברשת. הבדיקה, שנערכה באמצעות משרד MAX דיגיטל, בוצעה על אתרי התוכן החרדיים ברשת. כיום יש 13 אתרי תוכן פעילים שמזוהים עם המגזר החרדי — חלקם עם חסידות חב"ד, שאינה חלק מהמיינסטרים החרדי.

עיבוד של נתוני יפעת בקרת פרסום מעלה כי שוק הפרסום החרדי מגלגל כ–150 מיליון שקל בשנה. למרות הסטגנציה בשוק הפרסום הכללי, הפרסום למגזר החרדי צומח בשנים האחרונות. יותר ויותר חברות מגלות את הפוטנציאל בקהל היעד החדש — ומתאימות לו מוצרים ומסרים פרסומיים. עם זאת, ב–2014 חלה ירידה משמעותית בפרסום החרדי, כמו גם בשוק הפרסום הכללי, בשל מבצע צוק איתן. רוב הפרסום החרדי מוקדש כיום לעיתונות המודפסת, המדיה הכי חזקה בפרסום החרדי — אבל החלה זליגה אטית לכיוון הדיגיטל.

לכתבה

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: