המכורים ללייק: המוח שלנו על קנדי קראש

Calcalist, אסף גלעד, 31.01.15

אייל. "כשעקבתי אחרי חברות פרסום ומשחקים מצליחות זיהיתי קו משותף: כולן פנו לצרכים הכי בסיסיים של המשתמשים שלהן"

איך יוצרים אפליקציה ממכרת? מתחילים בלהתקשר לניר אייל, הישראלי שמלמד את עמק הסיליקון לתכנת בני אדם מבעד למסך. ואז מיישמים את השיטה שלו, שמשלבת נדנוד נכון, היעדר תחכום טכנולוגי וניצול חולשות אנושיות. בראיון למוסף כלכליסט אייל מבטיח: הסודות שהפכו את פייסבוק ואינסטגרם למשאבת זמן הם גם השיטה להיגמל מהם.

לכתבה

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: